04 583 41 50 / 041 758 671 info@poldestrazisar.si

Športni dan in planinski tabor

V sodelovanju z GRS Jesenice smo v petek, 22. septembra izvedli športni dan za vse učence na kmetiji Smolej na Planini pod Golico. Učenci so preizkusili tri dejavnosti: jahanje konja, krtačenje konja ter vožnja s kočijo.  Po športnem dnevu so se peš vrnili do šole, učenci – planinci pa so z mentoricami in gorskimi reševalci odšli do zavetišča GRS v Črnem vrhu, kjer so prespali. Planinci so v soboto odšli na pohod – mimo Pristave, čez  Jelenkamen do Jesenic.                                                                                                                    Hvala GRS Jesenice za prijeten športni dan in lepo izpeljan planinski tabor.

Šola v naravi za učence od 6. do 9. razreda – 5. dan

V petek smo se odpravili na ogled rojstne hiše slovenskega pesnika Simona Gregorčiča v Vrsnem. Za tem smo si ogledali še kostnico padlih italijanskih vojakov iz 1. svetovne vojne. Nato je sledila, z nekaj krajšimi postanki, pot proti domu. Domov smo prišli utrujeni, a zadovoljni, saj je bil za nami lep in zanimiv teden.

Šola v naravi za učence od 6. do 9. razreda – 4. dan

Dan smo začeli z delavnico o zeliščih. Bilo je zelo zanimivo. Izvedeli smo veliko novega. Potem smo pripravili kobariške štruklje, ki smo jih pojedli za večerjo. Po kosilu smo se zopet razdelili v dve skupini. Prva skupina je odšla na ogled bližnje Kavkine jame. Ostali smo streljali z lokom. Nato smo se zamenjali. Po večerji pa nekaj, kar so nekateri čakali cel teden. Druženje s šolo, ki je z nami v šoli v naravi. Bilo je veliko dobre volje, glasbe, plesa, nastopov,……

Šola v naravi za učence od 6. do 9. razreda – 3. dan

Sredo smo vsi nestrpno pričakovali. Vedeli smo namreč, da bo vreme lepo. In izkoristili smo ga. Najprej se je ena skupina odpeljala s kolesom po okoliških poteh. Druga skupina je poslušala beneške pripovedke. Kasneje sta se skupini zamenjali. Po kosilu smo odšli na daljši pohod po Poti miru. Ogledali smo si ostanke iz 1. sv. vojne. Zvečer je sledilo igranje košarke in taborniške aktivnosti. Naučili smo se kako pripravimo in prižgemo ogenj.

Šola v naravi za učence od 6. do 9. razreda – 2. dan

V Slovenski Benečiji leži ljubka vasica Topolovo, ki je danes čakala na naš obisk. Toda tudi danes nam je nagajal močan dež, zato smo morali pohod do vasice odpovedati. Vendar so se prijazni vodniki v domu Kavka zelo potrudili in nam pričarali zanimiv dan z družabnimi in športnimi igrami ter petjem. Spoznali pa smo tudi nekaj trikov, kako preživeti v naravi. Vseeno smo našli priložnost za sprehod v dežnih plaščih. Zvečer pa – košarka! Verjamemo, da je pomagalo tudi naše navijanje in že se veselimo četrtkovega polfinala!

Šola v naravi za učence od 6. do 9. razreda – 1. dan

Deževno jutro nas ni najbolj razveselilo, a takoj, ko smo se usedli na avtobus, je bilo že bolje. Do Kobarida vodi dolga in zavita pot čez Italijo, prelaz Predel in po dolini reke Soče. Vso pot je močno deževalo. Šele v Kobaridu se je vreme malo izboljšalo. Ogledali smo si zanimiv Vojaški muzej 1. svetovne vojne. Nato smo se odpeljali do našega doma, CŠOD Kavka, ki se nahaja visoko nad dolino reke Soče, v vasici Livške Ravne. Popoldan smo se preizkusili v plezanju po umetni steni in raziskovali življenje na gozdnih tleh. Pred večerjo smo igrali nogomet in košarko na bližnjem igrišču. Zvečer nam je spet zagodlo vreme, da nismo mogli na večerni sprehod. Zato smo se igrali različne družabne igre. Zdaj pa spat!

(Skupno 1.607 obiskov, današnjih obiskov 1)