04 583 41 50 / 041 758 671 info@poldestrazisar.si

DAN POŽARNE VARNOSTI

Oglasila se je sirena. Šolo smo zapustili po požarnih stopnicah. Vsi smo se zbrali pred šolo. Prišli so gasilci. Pripeljali so se z gasilskim kombijem in tovornjakom. Pokazali so nam gasilsko orodje, obleko in cevi. Špricali smo z vodo. Pogasili smo požar.
Učenci 4. razreda

PLANINSKI POHOD V BLEJSKI VINTGAR

V soboto, 20.10.2018, smo šli na planinski izlet. Zbrali smo se pred šolo in se z avtobusom odpeljali do pokopališča na Blejski Dobravi. Naprej proti Homu smo šli peš. Ko smo že veliko prehodili, smo se ustavili blizu cerkvice. Na klopeh smo si malo odpočili, pojedli malico in uživali v razgledu. Vreme je bilo krasno, cel dan je sijalo sonce. Naprej so šli nekateri do vrha Homa, drugi pa po pobočju okrog hriba. Pred vhodom v Vintgar smo se spet ustavili, nekateri smo pili kavo ali sok. Pot skozi Vintgar je bila zanimiva. Hodili smo po lesenih mostičkih. Nič nas ni ni bilo strah. Srečali smo veliko drugih ljudi, ki so prišli z vseh koncev sveta. Nato smo se vrnili do kombija, ki nas je čakal na Blejski Dobravi. Odpeljal nas je do šole, nato smo šli domov. Imeli smo se lepo.

Adelisa, PPVI 4

ŠOLA V NARAVI – 5. IN 6. RAZRED – CŠOD CERKNO

Oktobra smo šli v Cerkno. Tam smo bili 5 dni. Ko smo prišli v Cerkno smo se razporedili po sobah. Že prvi dan smo šli plavat. Zvečer smo šli hodit v hribe z lučkami. Spat smo šli ob 21:00. Učiteljica Polona je ponoči ob 2:00 zjutraj padla s pograda. Z nami je bila tudi druga šola iz Radeč. V torek zvečer smo imeli kviz proti drugi šoli in na koncu smo jih premagali. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo šli v sredo v muzej laufarjev. V četrtek zvečer smo imeli zabavo. V petek smo šli na plavanje in po plavanju smo šli na kosilo in domov. Tilen, 6.R

Oktobra smo šli v šolo naravo, potem smo šli v sobe in nato smo imeli kosilo. Potem smo učiteljici Poloni pomagali. Šli smo na foto lov. V torek zjutraj smo imeli zajtrk. Po zajtrku smo šli na plavanje. Zelo nam je  bilo všeč. V torek je prišla učiteljica Martina. Šli smo na plavanje. V sredo smo šli v muzej laufarjev. V četrtek smo šli postavit šotore, potem smo prišli nazaj in smo se pripravili za ples. Zadnji dan smo šli nazaj domov. Lejla, 6. r

Šli smo v Cerkno . Ko smo prispeli v dom,smo najprej šli v jedilnico in učitelji so nam povedali pravila. Potem smo se razporedili po sobah in razpakirali. Potem smo šli na kosilo in po kosilu smo šli na plavanje. Po plavanju smo šli na malico, potem smo imeli fotolov. Potem smo imeli večerjo, po večerji smo šli na pohod z lučkami. Ponoči je učiteljica Polona padla s postelje. V torek smo šli plavati na bazen. Po plavanju smo šli na kosilo in potem smo  šli na plavanje. Potem smo imeli dejavnost Kaj lahko zgradim. Po večerji smo pa imeli kviz. V sredo smo šli spet na plavanje in potem na kosilo  in spet na plavanje in potem smo imeli dejavnost Voda in njene skrivnosti. Zvečer smo si šli ogledat laufarje v muzej. V četrtek smo šli postavljat bivake v gozd in potem smo imeli ples.  V petek smo šli na plavanje in potem domov.  Teo, 6.r

TOREK

Dopoldan in čas po kosilu smo preživeli v bazenu. Popoldan pa smo imeli zanimivo delavnico Kako zgradim? in nato večerni kviz.

SREDA

Dopoldan in po kosilu smo imeli tečaj plavanja. Popoldan pa zelo zanimivo delavnico o poskusih z vodo. Izstrelili smo celo pravo vodno raketo. Zvečer smo si šli v muzej ogledat Cerkljanske laufarje – pustne maske, ki so značilne za Cerkno.

ČETRTEK

Popoldan se je končno pokazalo sonce. Z učiteljem smo odšli v gozd gradit bivake, zvečer pa smo imeli zabavo.

PETEK

V petek smo po zajtrku pospravili sobe in pripravili svojo prtljago. Zadnjič smo odšli v bazen, kjer so učitelji preverili naše znanje plavanja.  Sledilo je kosilo in odhod domov.

LUTKOVNA PREDSTAVA O GORSKIH ŽIVALIH

V petek, 12.10.2018 smo si ogledali lutkovno igrico o gorskih živalih. V zgodbici  “Kako je planinski zajček Repko skoraj izgubil uhelj” so poleg zajčka nastopali še gamsek Vili, njegova mama in sova. Zgodbica je bila zanimiva in zelo poučna, še posebej za vse, ki smo planinci. Potem smo reševali kviz in pobarvali živali. Vsi smo preizkusili čelade in dobili nagrade. Bilo je super.

TEK IN POHOD OB RIBNIKIH V DRAGI PRI IGU

JESENSKI ŠPORTNI DAN

Dne 5. 10. 2018 smo imeli 2. športni dan. Ena skupina učencev in učiteljev je z avtobusom odšla na ogled sadovnjaka v Resjah. Po ogledu so odšli na sprehod po gozdni poti, ki so ga izkoristili tudi za nabiranje kostanja. Druga skupina, v kateri je bilo 6 učencev in 2 učitelja, pa so odšli na kolesarski izlet po kolesarski stezi do Mojstrane. Fotografije si lahko ogledate v galeriji.

Imeli smo športni dan. Z avtobusom smo se odpeljali v Resje. Tam smo si ogledali sadovnjak. Videli smo veliko jablan. Pri obiranju jabolk si pomagajo s traktorji, viličarji, lestvijo, košarami in gajbicami. Pojedli smo malico. Vsak je dobil tudi dva jabolka. Peš smo odšli do Dvorske vasi. Zavili smo v gozd. Videli smo smreke, macesne, bukve, hraste in kostanje. Hodili smo po gozdu in nabirali kostanj. Doma smo kostanj skuhali in spekli.

Učenci 4. razreda

(Skupno 1.260 obiskov, današnjih obiskov 1)